Sunday, April 19, 2009

Setahun Kemudian....

Tak lah setahun, da dekat 2 tahun aku berhenti menulis, menyepi, frenstepun dah takde, ympun tak buka, smspun tak, knp? jgn la tanya, segan aku nk jawab, hehe ~ banyak perkara yang terjadi, sdikit masa sendirian sangat membantu, apapun fasa kehidupan aku seterusnya, insyAllah, aku bersedia...kot, apapun Alhamdullillah, hatiku kembali terbuka untuk menulis, kali ni, biarlah aku coretkan segalanya disini, untuk mengingatkan aku tentang perjalanan ini , dan untuk si dia dan mereka yang akan singgah dalam kehidupanku, insyaAllah =)

1 comment:

hikari_mizu said...

[^_^]

~yang patah akan tumbuh yang hilang akan berganti~

~yang terbang akan pulang yang berlayar akan berlabuh~

~yang datang akan pulang, yang tinggal akan pergi~

~Cahaya akan kekal menerangi, Air akan kekal tenang, Iman perlu terus dipandu~