Sunday, April 19, 2009

- 18 April -

Waktu kita sama sambut hari lahir
Ku beri hadiah, hadiah bunga
Cantik, engkau memang cantik
Izinkan aku menatap wajahmu lagi
Kau pijak hatiku lagi

Tinggi harapanku buatmu
Tak ku sangka ia hanya setengah jalan
Jika memang memori kita di simpan dalam cakera
Kan ku mainkan sampai bila-bila

Cantik, engkau memang cantik
Izinkan aku menatap wajahmu lagi
Kau pijak hatiku lagi
--------------------------------------------------------------------
Aku jalan2 kat jalan TAR , lepak kat Secret Recipe then pi bli adia anniversary, of course bukan aku punya anniversary tapi parent dia , yup, the same day as her birthday ~ exactly a year after her parent married, she was born.

Aku tak tau nak bli apa, so aku tak bli apa2 utk adia ari jadi dia, hehe, tapi aku tau dia nak muzik box ~ nantilah cari satu =)

4 comments:

hikari_mizu said...

\(^-^)/

ada senyuman terukir di bibir,
ada Air bertakung di mata,
ada Cahaya di pinggir hati,
ada bahagia menanti di hadapan.
semoga gembira dan bahagia selalu!
=)

noriah binti mat saman said...

wah3...da akk 2 syorkan blog ni..erm, cm terharu n tersentuhnya dgn word dibawah "nafas" 2..hehe
nori tahu sham akn jaga kak afzan dgn baik..walaupun da masa yg memisahkan nori n kak afzan, harap masa yg diberikan oleh allah kat nori sepanjang bersama dgn kak afzan akn dimanfaatkan dgn sebaiknya la..haha..cm ayat subjek bahasa melayu..sowi la ye, bdk law mmg xpandai menulis ckit..huhu..
semoga hari2 mendatang antara sham dgn kak afzan akn memberikan sinar baru n cahaya yang bergemerlapan dlm idup sham n kak afzan...waaaa,,,nori windu zam...(salingan je)kuikui

Nik Noor Afzan Iman said...

apa kamu merepek ni, hehe, thanks nway ~

hikari_mizu said...

uiks.. tQ utk lawyer muda! ^_^